Thursday, April 19, 2012

IF AND IF




Alhamdulillah, 
saya telah diberi peluang untuk mengenali mereka dalam hidup saya
Alhamdulillah,
mereka sentiasa ada dimasa saya susah dan senang
Alhamdulillah,
mereka ta pernah melupakan saya
Alhamdulillah,
Mereka terima saya seadanya saya
Alhamdulillah,
mereka tidak lokek untuk terusan memberi nasihat kepada saya
Alhamdulillah,
saya menyayangi mereka sebagai sahabat saya dunia dan akhirat.

InsyaALLAH
Persahabatan ini kerana Allah,
InsyaALLAH
saya akan tetap menyayangi mereka selamanya
InsyaAllah
saya tidak akan melupakan mereka
InsyaALLAH
saya akan cuba pertahankan persahabatan yang telah terbina hampir 3 tahun

tapi, 
Andaikata..
hujan di siang hari

saya nak kamu tahu,

kamu sentiasa berada di dalam hati saya
saya sayangkan kamu sahabat..
jagalah diri kamu..
saya tidak akan pernah melupakan kenangan kita bersama,
sepertimana jelas nya gambar berbicara, jelas lagi ianya di dalam hati saya..

Maafkan saya..

No comments:

Post a Comment